0

Tellimuse esitamiseks

GradinaMax e-pood võtab tellimusi vastu ööpäevaringselt. Tellimusi töödeldakse iga päev 24/7. Tellimusi töödeldakse ja saadetakse välja vastavalt graafikule.

ISTIKUTE SAATMISE TINGIMUSED

Tarnetingimused

Sa ei pea ootama tarnet nädalaid või kuid, sest enne hooaja algust ning hooaja jooksul tehtud tellimused paneme teele esimeses järjekorras.

Toode

Tellimuse tarneaeg

Seemned, seened, väetised, aiatarbed

Aastaringselt

Maasika istikud

Aastaringselt

Puuviljade ja marjade istikud

Aastaringselt

Rooside istikud

Aastaringselt

Püsililled

märts – november

Dekoratiivsed taimed

Aastaringselt

Kevadlillede sibulad

märts – mai

Sügislillede sibulad

september – november

Tarnetingimused PLAANITAV TARNEAEG

  1. Tellimuse saatmisel arvestatakse ilmastikuolusid, kliimavööndit ja kliendi soove.
  2. Kas soovid oma saadetise võimalikult kiiresti kätte saada? Märgi tellimuse kommentaaris kindlasti ära, etsoovid saadetist võimalikult ruttu. Sisesta ka kuupäev, millal saadetist soovid. Sellised tellimused muudetakse automaatselt prioriteetseks ja saadetakse välja väljaspool järjekorda.

Tellimuse esitamise viisid:

Tellimuse esitamiseks anna oma:

  1. Isikuandmed – nimi, tarneaadress, telefoninumber.
  2. Soovitud tooted – tootekood või sordi nimetus.
  3. Eelistatud kohaletoimetamise viis: DPD, DHL või Packeta kulleriga.

Kui tellimus on teele pandud, saad SMSi tellimuse jälgimiskoodiga.

Internetis

  1. Peale ostu sooritamist saad e-kirja tellimuse kinnitusega ja SMSi.
  2. Tähelepanu! Mõnel juhul võidakse Sinu tellimust töödelda ilma meie konsultandiga ühendust võtmata.
  3. Internetis tellimuse esitamine on kõige mugavam ja kiirem viis ostmiseks. Päringuid võtame vastu 24 tundi ööpäevas, 7 päeva nädalas.
  4. Ostjate mugavuse huvides on loodud oleku jälgimise süsteem, mis määratakse tellimusele selle vastuvõtmisel, täitmisel või väljasaatmisel. Näed seda oma kliendikontol. Tellimuse staatuse muudatustest teavitame Sind e-posti ja SMSi teel. Peamised tellimuse olekud:

Uus tellimus – peale tellimuse vormistamist saad e-kirja, mis kinnitab, et tellimus on edukalt esitatud. Kui kiri Sinuni ei jõudnud, tähendab see, et tellimust ei võetud vastu või oled sisestanud vale e-posti aadressi.

Täitmisel – tellimus on teel lattu saadetise komplekteerimiseks.

Saadetud – tellimus on kulleriga teele pandud. Kui tellimus on selles olekus, saad vedaja kodulehel paki liikumist jälgida.

Tühistatud – tellimuse võib olla tühistatud siis, kui ei ole esitatud kõiki tellimuse vormistamiseks vajalikke andmeid, selle eest ei ole õigeaegselt tasutud, tellitud kaupa ei ole laos, tellimust ei ole kinnitatud või kui ostja tühistas selle isiklikult. Selle staatuse puhul võtavad meie konsultandid kliendiga ühendust, et olukorda selgitada. Kui tellimus tühistati vea tõttu, siis me taastame selle ja saadame näidatud aadressile.

Keeldutud – ostja ei tulnud pakile postkontorisse ega kulleriga järele.

Kohale toimetatud – tellimus on tellijani toimetatud ja selle eest on tasutud.

Sisesta otsinguaknasse Sind huvitav sort, liik või toode.

KUIDAS GRADINAMAX.EE E-POES TELLIMUST ESITADA

Valitud liikide ja sortide ostmiseks:

Sisesta otsinguaknasse liigi nimi.


Klõpsa „Tootekataloog“ ja mine valitud kategooriasse.


Kasuta otsingukriteeriumide kitsendamiseks vasakul olevaid filtreid.

Klõpsa valitud toote juures olevat nuppu: LISA OSTUKORVI.

Seejärel saad jätkata toodete valimist ja lisamist, klõpsates nuppu: „JÄTKA OSTMIST“ või liikuda ostukorvi, vajutades nuppu „TELLI“.

Pärast kõigi Sind huvitavate toodete lisamist minge ostukorvi, vajutades nuppu „TELLI“ või klõpsates lehe paremas ülemises nurgas ikooni ostukorvi ja summaga.


Kontrolli valitud kaupade nimekiri üle. Kaupade arvu suurendamiseks või vähendamiseks saad kasutada nuppe + ja -.


Sisesta sooduskood (kui Sul see on) vastavale väljale, vajuta rohelist noolt ja tellimuse summa arvutatakse automaatselt ümber.

Vajuta nupule „ESITA TELLIMUS“ ja täida ostja ankeet, sisestades oma isiku- ja kontaktandmed. Vali makseviis (kättesaamisel või internetis) ja kohaletoimetamise viis (DPD, DHL või Packeta kuller)


Seejärel klõpsa nuppu „TELLI JA MAKSA“.


Kui valid internetis tasumise, suunatakse Sind automaatselt meie maksevahendaja Trustly kodulehele, kus saad kiiresti ja turvaliselt maksta oma internetipanga või krediitkaardi abil.

Peale tellimuse vormistamist saadetakse Sinu määratud e-posti aadressile tellimuse kinnituskiri individuaalse numbriga nr ....

Kui Sul on tellimuse vormistamisel abi vaja, võta meiega ühendust kodulehe vestlusakna kaudu. See on kiireim viis meie konsultandiga ühendust võtta.

„Minu aed“ on Sinu lemmiktoodete kataloog.

„Minu aed“ on toodete valimisel väga kasulik, kui:

  1. ootad allahindlust;
  2. istutamise kuupäev ei sobi;
  3. toodet ei ole hetkel müügil;
  4. soovid oma tellimuse hiljem esitada.


Lisa oma lemmiktooted „Minu aeda“ ja ära enam raiska aega, et neid uuesti otsida. Kui oled valmis, ootavad need tooted Sind!

Lisa huvipakkuvad artiklid jaotisesse „Minu teejuht“, et luua oma lemmikartiklitest mugav kogu.



Registreeru kodulehel

Registreerudes lood endale ISIKLIKU KONTO, kuhu salvestub Sinu ostude ja muude kodulehel tehtud toimingute ajalugu. Nii saad:

  1. Jälgida oma tellimuste olekut.
  2. Vaadata oma tellimuste ajalugu.
  3. Jälgida oma kogutud punktide saldot.

Peale andmete sisestamist tuleb registreerumine kinnitada. Oota e-kirja kinnituslingiga, ja siis saad juba minna GradinaMax.ee kodulehele nautima kõiki hüvesid, mida registreeritud klientidele pakume.

Registreerimisprotsess tuleb läbi teha ainult ÜHE korra. Kui oled sisestanud mõne oma andmed valesti, saad neid peale sisselogimist parandada oma kliendikonto jaotises „Minu andmed“.