GradinaMax e-pood võtab tellimusi vastu ööpäevaringselt. Tellimusi töödeldakse iga päev 24/7. Tellimusi töödeldakse ja saadetakse välja vastavalt graafikule.
ISTIKUTE SAATMISE TINGIMUSED
Sa ei pea ootama tarnet nädalaid või kuid, sest enne hooaja algust ning hooaja jooksul tehtud tellimused paneme teele esimeses järjekorras.
Toode |
Tellimuse tarneaeg |
Seemned, seened, väetised, aiatarbed |
Aastaringselt |
Maasika istikud |
Aastaringselt |
Puuviljade ja marjade istikud |
Aastaringselt |
Rooside istikud |
Aastaringselt |
Püsililled |
märts – november |
Dekoratiivsed taimed |
Aastaringselt |
Kevadlillede sibulad |
märts – mai |
Sügislillede sibulad |
september – november |
Tellimuse esitamiseks anna oma:
Kui tellimus on teele pandud, saad SMSi tellimuse jälgimiskoodiga.
Uus tellimus – peale tellimuse vormistamist saad e-kirja, mis kinnitab, et tellimus on edukalt esitatud. Kui kiri Sinuni ei jõudnud, tähendab see, et tellimust ei võetud vastu või oled sisestanud vale e-posti aadressi.
Täitmisel – tellimus on teel lattu saadetise komplekteerimiseks.
Saadetud – tellimus on kulleriga teele pandud. Kui tellimus on selles olekus, saad vedaja kodulehel paki liikumist jälgida.
Tühistatud – tellimuse võib olla tühistatud siis, kui ei ole esitatud kõiki tellimuse vormistamiseks vajalikke andmeid, selle eest ei ole õigeaegselt tasutud, tellitud kaupa ei ole laos, tellimust ei ole kinnitatud või kui ostja tühistas selle isiklikult. Selle staatuse puhul võtavad meie konsultandid kliendiga ühendust, et olukorda selgitada. Kui tellimus tühistati vea tõttu, siis me taastame selle ja saadame näidatud aadressile.
Keeldutud – ostja ei tulnud pakile postkontorisse ega kulleriga järele.
Kohale toimetatud – tellimus on tellijani toimetatud ja selle eest on tasutud.
Sisesta otsinguaknasse Sind huvitav sort, liik või toode.
Valitud liikide ja sortide ostmiseks:
Sisesta otsinguaknasse liigi nimi.
Klõpsa „Tootekataloog“ ja mine valitud kategooriasse.
Kasuta otsingukriteeriumide kitsendamiseks vasakul olevaid filtreid.
Klõpsa valitud toote juures olevat nuppu: LISA OSTUKORVI.
Seejärel saad jätkata toodete valimist ja lisamist, klõpsates nuppu: „JÄTKA OSTMIST“ või liikuda ostukorvi, vajutades nuppu „TELLI“.
Pärast kõigi Sind huvitavate toodete lisamist minge ostukorvi, vajutades nuppu „TELLI“ või klõpsates lehe paremas ülemises nurgas ikooni ostukorvi ja summaga.
Kontrolli valitud kaupade nimekiri üle. Kaupade arvu suurendamiseks või vähendamiseks saad kasutada nuppe + ja -.
Sisesta sooduskood (kui Sul see on) vastavale väljale, vajuta rohelist noolt ja tellimuse summa arvutatakse automaatselt ümber.
Vajuta nupule „ESITA TELLIMUS“ ja täida ostja ankeet, sisestades oma isiku- ja kontaktandmed. Vali makseviis (kättesaamisel või internetis) ja kohaletoimetamise viis (DPD, DHL või Packeta kuller)
Seejärel klõpsa nuppu „TELLI JA MAKSA“.
Kui valid internetis tasumise, suunatakse Sind automaatselt meie maksevahendaja Trustly kodulehele, kus saad kiiresti ja turvaliselt maksta oma internetipanga või krediitkaardi abil.
Peale tellimuse vormistamist saadetakse Sinu määratud e-posti aadressile tellimuse kinnituskiri individuaalse numbriga nr ....
Kui Sul on tellimuse vormistamisel abi vaja, võta meiega ühendust kodulehe vestlusakna kaudu. See on kiireim viis meie konsultandiga ühendust võtta.
„Minu aed“ on Sinu lemmiktoodete kataloog.
„Minu aed“ on toodete valimisel väga kasulik, kui:
Lisa oma lemmiktooted „Minu aeda“ ja ära enam raiska aega, et neid uuesti otsida. Kui oled valmis, ootavad need tooted Sind!
Lisa huvipakkuvad artiklid jaotisesse „Minu teejuht“, et luua oma lemmikartiklitest mugav kogu.
Registreerudes lood endale ISIKLIKU KONTO, kuhu salvestub Sinu ostude ja muude kodulehel tehtud toimingute ajalugu. Nii saad:
Peale andmete sisestamist tuleb registreerumine kinnitada. Oota e-kirja kinnituslingiga, ja siis saad juba minna GradinaMax.ee kodulehele nautima kõiki hüvesid, mida registreeritud klientidele pakume.
Registreerimisprotsess tuleb läbi teha ainult ÜHE korra. Kui oled sisestanud mõne oma andmed valesti, saad neid peale sisselogimist parandada oma kliendikonto jaotises „Minu andmed“.