Müüme tugevaid terveid istikuid, sibulaid ja risoome, mis tellimuse täitmisel uuesti üle kontrollitakse. Kuid ära unusta, et tegemist on elusate taimedega – need võivad reisi ajal kuivada või ebasobival istutamisel hukkuda. Kui see juhtub, võta meiega ühendust, sest me anname oma toodetele garantii.
Sul on 90 päeva aega, et esitada kaebus esitamiseks või taodelda toodete vahetust. See on fikseeritud tähtaeg, pärast 90 päeva möödumist kaebust töösse ei võeta.
Meilt saad vastuse nelja päeva jooksul. Selle aja jooksul vaatame Sinu kaebuse läbi ja teeme otsuse toote asendamise kohta.
Uue taime saatmisel katame kõik saatmiskulud. Uue kauba saad kätte sentigi kulutamata.
Pane tähele, et uue terve taime saamiseks ei pea Sa kaupa tagastama. Hüvitise otsuse teeme kahjustatud või hukkunud istikute piltide põhjal, kui istikud on veel meie siltidega.
Sinu kaebust kaalume juhul, kui:
Pane tähele, et me ei vastuta meist mitteolenevate ilmastikutingimuste (külm, rahe, vihm, põud), istutusreeglite eiramise ega istikute hukkumise eest talvekülmade tõttu, kui Sa ei ole arvestanud oma piirkonna kliimatingimustega.
Enne ostmist tee teadlikke otsuseid ja kaalu, mis tingimused tootele sobivad.
Kui taotled raha tagasi, tuleb ebaõige kvaliteediga taimed meie aadressile tagastada MITTE HILJEM kui 14 päeva jooksul alates kättesaamise kuupäevast. Ära unustage tagastatavale saadetisele lisada maksetõendi koopiat ja kirjalikku raha tagastamise taotlust.
Raha tagasimakse vormis täida järgmised lahtrid:
Ebaselgete olukordade korral jätab kauplus endale õiguse nõuda taimede tagastamist hindamiseks.
Taimed tuleb saata meie antud aadressile.
Taimedega saadetiste tagastusaadress:
Gradinamax Oksana Wieckowicz, Poland Zgierz, ul. Barwnikowa 10, 95-100, NIP: 927-185-49-48.
Jätame endale õiguse keelduda Sinu taotluse täitmisest, kui rikud praakkaubast teavitamise tingimusi.
Peale paki kättesaamist hindame istutusmaterjali seisukorda ja kui see pole rahuldav, kanname raha ostjale üle kolme päeva jooksul peale otsuse tegemist.